Werken bij Stadsregio Parkstad Limburg
Het takenpakket en de bezetting van ons bureau is de afgelopen jaren fors gegroeid. We zijn trots op de positie die we hebben veroverd en zijn gedreven om deze verder te verstevigen. Iedereen binnen ons bureau draagt direct of indirect bij aan de toekomst van de regio, een verantwoordelijkheid die je enkel met passie kan volbrengen. Wij hebben regelmatig vacatures voor nieuwe medewerkers. De meest actuele vind je hieronder.
Actuele vacatures:
Vacature medewerker informatie- en archiefbeheer (32 uur/0,89 fte).
Als medewerker informatie- en archiefbeheer maak je onderdeel uit van de afdeling bedrijfsvoering, die wordt aangestuurd door het hoofd bedrijfsvoering en concerncontrol en bestaat uit de volgende disciplines: secretariaat, informatievoorziening, ICT, facilitair/huisvesting, finance en control. Primair bestaat je takenpakket uit de werkzaamheden op het gebied van informatie- en archiefbeheer, ICT en facilitair, waarbij een flexibele en pragmatische houding wordt verwacht om het gezamenlijke doel te verwezenlijken.
Bekijk hier de volledige vacature-tekst en stuur uiterlijk 20 oktober 2024 jouw sollicitatie met CV en motivatie aan sollicitaties@parkstad-limburg.nl
HEEFT U EEN VRAAG OF EEN OPMERKING?
Heeft u vragen, neem dan gerust contact op met ons via onze contactpagina. Onze medewerkers staan u graag te woord.